pühapäev, 21. juuni 2009

22. juuni '09.

Tere-tsau.

Jälle ma pole Teile kõigile mitte midagi põnevat kirjutanud. Vabandaksin eelkõige Oliveri & Ketsu ees, keda vist mingil määral huvitavad mu sissekanded. :) Hmm.. Millest ma nüüd rääkida võiksingi?

Meie kooli 9.a & 9.b klasside lõpetamine oli ilus ja minu meelest ka ülihea. Tegin kalli inimesele, kelle suhtes ma seda üldse poleks oodanud. Jah, see poiss loeb mu blogi, Sa vist tunned end ära küll. :) Nii hea oli olla seal, pisarad tulid silma vahepeal, et nii palju mulle kalleid inimesi lõpetab ja see on neile nii tähtis hetk. Silveriga vist vaatasime enamjaolt teineteisele silma.. Suht nunnu oli ! :) Õhtul läksin Pipiga Singer Vinger & Tanel Padari ühistuurile "Noored on hukas!" Ütlen ausalt - SEE KONTSERT OLI SUPER ! :)

Reedel jäin ööseks kodunt ära, pidin jääma Steni poole pleissile. Joonud olin vaid 2 lonksu viina ja ära söönud kaks valuvaigistit peavalu võttu. Siis tuletas mulle Sillu meelde, et ma ei tohi juua ja ma ei julgenud rohkem ühtegi tilka võtta. Mängisin pokkerit ja olin niisama aktiivne. Mingi hetk tulid sinna veel Tauri & Marks. Tauri silitas ja imetles mu roosasid juukseid ja kallistas mind ja hoidis mind endale süles. Ta oli üsna juua täis, muideks. Siis otsustasime mina, Pipi, Sillu & Ülts minna Ültsi poole ööseks. Läksimegi viimase trolliga. Olin tund aega seal olnud, kui mul tekkis tahtmine tagasi Steni juurde minna. Tee oli ~1km pikk, ma võtsin selle teekonna kell 1 öösel ette. Safka tuli mulle õnneks vastu poole peale, ma tänan teda südamest selle eest. :) Steni pool rääkisime lolli juttu ja lõpuks läksime magama. 

Ka eile öösel ei viibinud ma kodus. Seekord siis Pipi, Ültsi, Safka ja Silluga Ültsi pool.. :) Magada oli suht võimatu, kiusasime Safkaga teineteist üksteise võidu. Õnneks Safka polnud tilkagi joonud, ma lihtsalt rääkisin, et mulle ei meeldi Temaga koos olla, kui ta joonud on. Niisiis ta ei joonud ja edaspidi küsib mu käest luba, kas ta võib juua. Ma niikuinii luban, sest mul pole õigust Teda keelata. Ma lihtsalt avaldasin arvamust.

Eilsed soengud olid meid rajult head. Tupeeritud ja lakitatud. Kohutav lausa, kui aus olla. Peale selle mul üsnagi roosad juuksed, nii et see jäi eriti vägev. Sillu sõnade kohaselt olin ma emotüdruk aka. Hello Kitty. :) Tähelepanu-keskpunktis olime küll kogu aeg, keegi ei läinud külmalt mööda. Üks tüdruk isegi läks kaarega mööda, kartis meid vist.. (a)

Tuju: Üliiiiiiiiihea! 
Koht: Laua taga. : )
Muusika: Singer Vinger - Kodusõda. 

Silluga.

( Pildil siin selle ülikõva soenguga , millega sai õhtul ringi käidud .. :) Sillu tahtis raskelt, et me jäädvustaksime neid soenguid koospiltidega . Minu meelest pildid iseenesest kukkusid hästi välja , soengud samuti. Meeleolu oli üleval tänu soengutele :) Superhea õhtu oliii !  )

Mina: "Mu emme võttis kaasa sašlokid." Sillu vastas: "Sassi lokid või?!"
ketsu aka. miss kitty aka. ketsukitty. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar